tisdag 21 augusti 2012

Onsdagstur MTB

Pagla 18,00 Vi kollar vädret 17.30

9 kommentarer:

  1. Tror tyvärr att det blir regn, men kanske åberget å lite backträning.?
    Vi ser väll imorrn.
    Jan-E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tjäna kompis! Är det inte dags för lite teknikträning?

      Radera
  2. Jag är på om vädret tillåter!

    SvaraRadera
  3. Jag är också på om vädret inte är alltför taskigt.
    /Erik

    SvaraRadera
  4. Jag är också intresserad. Behöver dock en vägbeskrivning då jag inte hittar särskilt bra i Boden :)
    Klas

    SvaraRadera
  5. ska vi säga Pagla 18.00 vid Stadion? vi kollar vädret 17.30
    Klas om du kör bil kör 97:an mot jokkmokk tag höger vid värmeverket efter ca 1 km är det skyltat till vänster. kommer du med cykel träffas vi vid statoil 17.45

    SvaraRadera
  6. Ok. Dit hittar jag. Kör dock från Luleå så jag åker 17:15.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ok, då får vi väderkollssynka sms 0706031560 så får du vädret pronto

      Radera
  7. Vi ställer in pga. Tungt skyfall/Börje

    SvaraRadera