fredag 27 april 2012

Klubbmästarcykeln till salu

Hej!
Jag ska nu sälja av lite cyklar (Jag har 5st.)
Ni vet den snabba gul/svarta Giant TCR Hybrid som jag hade på klubbmästerskapet 2011.

Den har endast rullat 155mil och är så gott som i nyskick.
Pris 14000kr (motsv. ny kostar ca. 30000kr enl. Jorma)
7,5kg i stl L  (8,1kg inkl. pedaler, två flaskhållare samt cykeldator) vägd av mig, så vikten stämmer.
Shimano Ultegra rakt igenom.
Mavic Kysurium SL  fälgar
Gaffel, baksving, styrstam samt sadelstolpe i Kolfiber
Stl. L passar 175 - 185cm längd beroende på rygglängd. (jag är 182cm fast med relativt kort rygg)


Hör av er till mig för mer info, Håkan Hjort på 070-3986617 eller info@niac-photo.se
Jag har mer bilder samt fullständig specifikation, även som pdf att maila.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar